Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi
1. Czy rezerwację mogą dokonać osoby niepełnoletnie?
Nie. Osoby niepełnoletnie nie mogą dokonywać rezerwacji w MARGOT apartments. Rezerwując oświadczasz, że masz ukończone 18 lat.
2. Jakie formy płatności przyjmujemy?
Płacić można przelewem, blikiem, kartą i gotówką. Preferujemy płatności przelewem lub blikiem na telefon.
3. Ile wcześniej należy zarezerwować mieszkanie?
Najlepiej na kilka dni przed planowaną wizytą by mieć pewną rezerwację. Można oczywiście dzwonić w dniu, w którym Państwo są zainteresowani rezerwacją. Często będziemy mieli dla Państwa wolne mieszkanie. Natomiast nie ma gwarancji, że tak będzie.
4. Dzwonię, ale nikt nie odbiera telefonu.
Telefony odbieramy od 7:00 do 20:00.
Jeśli nie odbieramy telefonu prosimy o SMS. W nim data i godziny. Oddzwonimy lub odpiszemy gdy tylko będzie to możliwe.
5. Jak i kiedy mogę odwołać rezerwację?
Rezerwację można odwołać telefonicznie lub poprzez wiadomość SMS.
Rezerwację można bezpłatnie odwołać do 24h przed jej rozpoczęciem.
Między 24h a 6h przed jej rozpoczęciem zwracamy 50% kwoty należnej za rezerwację.
Od 6h i w trakcie trwania rezerwacji koszt anulowania rezerwacji wynosi 100% kwoty należnej za rezerwację.
W przypadku płatności gotówką należy dokonując kolejnej rezerwacji mieć na uwadze, że wyż. wym. koszty anulowania rezerwacji powinny zostać uregulowane by kolejna rezerwacja mogła dojść do skutku.
6. Nie mogę się dodzwonić – nr jest zajęty lub poczta głosowa
Są dwie możliwości. Albo prowadzimy rozmowę, albo Państwa numer został przez nas zablokowany.
7. W jakich przypadkach blokujecie wybrane numery telefonów?
Gdy nasi Goście są niesłowni. Gdy nie zostały pokryte koszty anulowania rezerwacji (patrz punkt 5).
8. Czy w mieszkaniu jest łazienka?
Tak. Wszystkie nasze mieszkania mają swoją kuchnię i łazienkę.