Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi
1. Czy rezerwację mogą dokonać osoby niepełnoletnie?
Nie. Osoby niepełnoletnie nie mogą dokonywać rezerwacji w MARGOT apartments. Rezerwując oświadczasz, że masz ukończone 18 lat.
2. Jakie formy płatności przyjmujemy?
Płacić można przelewem, blikiem, kartą i gotówką. Preferujemy płatności przelewem lub blikiem na telefon.
3. Ile wcześniej należy zarezerwować mieszkanie?
Najlepiej na kilka dni przed planowaną wizytą by mieć pewną rezerwację. Można oczywiście dzwonić w dniu, w którym Państwo są zainteresowani rezerwacją. Często będziemy mieli dla Państwa wolne mieszkanie. Natomiast nie ma gwarancji, że tak będzie.
4. Dzwonię, ale nikt nie odbiera telefonu.
Telefony odbieramy od 7:00 do 20:00.
Jeśli nie odbieramy telefonu prosimy o SMS. W nim data i godziny. Oddzwonimy lub odpiszemy gdy tylko będzie to możliwe.
5. Jak i kiedy mogę odwołać rezerwację?
Rezerwację można odwołać telefonicznie lub poprzez wiadomość SMS.
Rezerwację można bezpłatnie odwołać do 24h przed jej rozpoczęciem.
Między 24h a 6h przed jej rozpoczęciem zwracamy 50% kwoty należnej za rezerwację.
Od 6h i w trakcie trwania rezerwacji koszt anulowania rezerwacji wynosi 100% kwoty należnej za rezerwację.
W przypadku płatności gotówką należy dokonując kolejnej rezerwacji mieć na uwadze, że wyż. wym. koszty anulowania rezerwacji powinny zostać uregulowane by kolejna rezerwacja mogła dojść do skutku.
6. Czy w każdym mieszkaniu jest łazienka?
Tak. Wszystkie nasze mieszkania mają swoją kuchnię i łazienkę.
7. Nie mogę się dodzwonić – nr jest zajęty lub poczta głosowa
Są dwie możliwości. Albo prowadzimy rozmowę, albo Państwa numer został przez nas zablokowany.
8. W jakich przypadkach blokujecie wybrane numery telefonów?
Gdy nasi Goście są niesłowni. Gdy nie zostały pokryte koszty anulowania rezerwacji (patrz punkt 5).
9. Czy można przesunąć lub wydłużyć rezerwację?
Rezerwację jeśli jest taka możliwość można przesunąć zgodnie z zasadami zawartymi w punkcie nr 5. Polega to na anulowaniu dotychczasowej rezerwacji i przyjęciu nowej.
10. Czy są jakieś koszty dodatkowe?
+ 60 zł (każda kolejna rozpoczęta godzina) za przedłużenie pobytu bez ustalenia z nami + ewentualne koszty dodatkowe związane z zamieszaniem w rezerwacjach
+ 25 zł każda osoba powyżej 2 osób dopłata do danej rezerwacji do każdego noclegu
11. Czy ceny w cenniku są podane za jedną czy dwie osoby?
Podane ceny dotyczą pobytu dwóch osób.